torsdag den 17. februar 2011

Hvorfor jeg aldrig skriver blog længere ..?

Ifølge visse folk opdaterer jeg åbenbart ikke min blog nok, så her kommer lidt om mit liv og mine vigtigste ting for tiden :

Sygdom:
Føler at jeg har været syg i evigheder, selvom der kun er gået en uges tid. Heldigvis er det forhåbentlig ved at være overstået. Yay.



Film:
Var inde at se Tangled i biffen (3D) med søster, hvor hun selv betalte sin egen billet :D den var ikke halvt så god, som alle påstår, men meget elskelig og alting.

Herudover har jeg i biffen set:
- Season of the Witch (dårlig!)
med søster
- Love and other Drugs (okay)
med Louise
- Alle for Én (okay)
alene, gratis

Pga sygdom og/eller kedsomhed har jeg set en millard andre film herhjemme. Deriblandt:
- BalletShoes,
- UpInTheAir,
- PerfectCreature,
- SlangensKys,
- FiskenDeKaldteWanda,
- SådanTrænerDuDinDrage,
- ExtroSpekt (comedy show),
- Damer (comedy show),
Kunne blive ved, men kan ikke huske flere lige i øjeblikket.

Serier:
Fik lyst til at se GLEE, hvilket jeg så gjorde. Fik set alle de 38 episoder, der findes indtil videre på under en uge. Og det før jeg blev syg.
Herudover har jeg set første/sidste episoder af serier som:
- Dharma And Greg
- Will And Grace
- Sex And The City
- Full House
- Ugly Betty
- Criminal Minds

Lejligheden:
Mor og jeg har malet og alt muligt på lejligheden (tusind taak!).
Nu mangler jeg kun køkkenet og ddd (diverse, dumme dimser).
Derfor var vi i Ikea for at købe møbler. Jeg fik købt:
- Sofa (ca. 2000)
- Sofabord (ca 200)
- 6 stole (ca. 6*300)
- Bord (ca 1200)
- Spejle (ca. 100)
- Tv-bænk (ca. 150)
Og en masse andet småting og et sybord til Melissa. Det blev leveret hjem til mig for cirka 400. Sofaen er allerede samlet og min lejlighed kan snart begynde at ligne et hjem (lidt mere).

Uheld:
Ved leveringen kom jeg til skade med min fod, hvilket er typisk mig. Jeg var på hospitalet i små 2 timer, hvorefter jeg fik at vide, at det ikke var noget.
Et andet uheld, der næsten lige skal nævnes, var mit spejl. Det var gået i stykker i løbet af leveringen, hvilket de ikke dækker. Mor fik dog skrevet og ringet til dem, indtil de gik med til, at jeg kunne få et nyt et. Go moar! (og tak igen).

Arbejdet:
Har fået mig et arbejde - helt af mig selv!
Arbejdet i Tivoli fik jeg på grund af far, min faster og moster har givet mig massevis af forslag til jobs osv.
Pludselig, ovre på universitetet, ser man det perfekite opslag. Godt nok skulle de senest kontaktes 14 dage tidligere, men hvad!
Jeg ringer op -->
De beder mig sende en kort e-mail om mig selv -->
Jeg kommer til samtale -->
Jobbet er mit:
At skulle lege med børn hver tirsdag og onsdag. Indtil jeg finder på noget bedre. Eller bliver træt af det. Hvilket jeg formentlig ikke gør. Alle de små børn i børnehaven er så søøøøde. Og jeg kan allerede en tredjedel af de firetyve navne!


Universitet:
Tjah. Universitetet tager ifølge mit skema 10 timer af min uge. Herudover kommer alle de lektier, jeg burde læse. Jeg vil læse. Jeg SKAL læse.
Jeg burde virkelig læse dem ...
Nåh, det kommer nok. Nu har jeg jo lige været syg og sådan.
Udover lektier skal jeg lave oplæg i alle fag (4) og lave en åndssvag! ekstraopgave til et fag, jeg ellers allerede har overstået i sidste semester. Tsk.

Men universitetet er heldigvis mere end bare bøger. Jeg har været til frebar og fest derovre, skal måske til fest derovre i morgen, er inviteret til fødselsdag hos en fra holdet og skal selv holde fødselsdag for dem. Osv.

__________________________________________________________

Det var de SYV ting, der har haft stor betydning for mig på det seneste. Det her indlæg blev alt for meget længere end forventet. På den anden side kunne det forventes, da det altid bliver længere end forventet XD

P.s. Vil lige kort nævne syv andre ting, der også har haft stor betydning for mig, men som ikke hører under nogen af kategorierne:
- Sophie rejser til Kina i et helt halvt år x.x
-
Far og Susan kom hjem fra Thailand (tak for souvenirs!)
-
Melissa har fået arbejde som omdeler!
- Jeg tager ikke med til den næste, store, danske
convention
- Søster og jeg skulle gå til ballet, men holdet blev ikke oprettet ):
- Jeg skal snart til at træffe nogle alt for store
valg
- .... (plads til
vigtig ting, jeg har glemt at nævne)


Fortsat god morgen/dag/aften/nat til alle jer, der læser

3 kommentarer:

  1. OMG! I looove det her x'D blev super glad da jeg så du havde opdateret.. Det må godt være langt, når det er så interessant som det nu er 8D

    SvarSlet
  2. awh, det lyder træls at du er så syg D; op på hesten igen! må man spørge hvorfor du ikke kommer til den næste convention? (som jeg formoder er SVScon)? D:

    SvarSlet
  3. Tusind tak begge to!

    Mellie: Dejligt at det er blevet mere interessant^^

    Emma: Er heldigvis blevet rask nu, yay (=
    Jeg føler desværre bare ikke for alt det der convention-/cosplayhalløj for tiden. Har måske også bare for meget andet.
    Men håber da svs bliver endnu et super-duper-hyggeligt con for dig :D

    SvarSlet