søndag den 9. januar 2011

2011!

Tiden gik. Det blev efterår, vinter, jul, nytår. I anledning af dette nye år, 2011, vil jeg gerne skrive et indlæg - fordi alting bare går så fantastisk godt!
Dette bliver meget ekstra dagbogs-agtigt ... så er I advaret!

- Lørdag, 1. januar: Sophie og Mona havde overnattet hos mig. Vi hyggede lidt videre.
- Søndag, 2. januar: skrev opgaver
- Mandag, 3. januar: afleverede opgaver. Var på Temple Bar med holdet til cirka 03.30
- Tirsdag, 4. januar: fejrede farfars 75årsfødselsdag og fasters 45årsfødselsdag
- Onsdag, 5. januar: flyttede møbler til gulvafslibning i lejlighed med mor
- Torsdag, 6. januar: gulvafslibning i lejlighed
- Fredag, 7. januar: sammen med Anna, Baresso efterfulgt af tur hjem til hende
- Lørdag, 8. januar: arbejdede på lejligheden med mor. Var i byen med Sophie, senere Abena og endnu senere Allan, Tvede og andre - hjemme omkring 5.30
- Søndag, 9. januar: malede i lejligheden med mor. Mødtes med Louise, der kom med hjem på besøg
Jeg er så glad for, at have været så meget sammen med familie og venner på samme tid med, at jeg har fået lavet ting i lejligheden. Forhåbentlig bliver resten af året ligeså spændende, underholdende, indbringende og begivenhedsrigt (kunne blive ved, men må hellere stoppe!)

Nytårsaften gjorde vi status over 2010. Min top3, tilfældig rækkefølge, var:
- USA
- Lejlighed
- kan jeg ikke huske XD notat til mig selv: spørg Sophie, hvad tredje ting var ...

Jeg er blevet utroligt voksen i løbet af mit andet årti; rejst alene til fremmed verdensdel, arbejdet en masse, købt lejlighed (taget lån i banken), taget min søs med til London osv.
Dog er der stadig en masse ting, jeg skal have ordnet:
- gøre lejligheden færdig (ongoing project!)
- leje værelse ud
- læse op til eksamen
- lave ekstra opgave-dims
- bestille studenterkort og sygesikringsbevis
- skaffe nyt arbejde
... og alle mulige andre uoverskuelige ting. Men som altid skal jeg nok få ting klaret uden at det skal ødelægge noget. I mellemtiden kan jeg se frem til dejlige stunder med venner og familie. Det må næsten være alt for nu. Har så meget mere på hjerte, altid, men gider ikke skrive mere (at være ved at læse bog, The High Lord, og chatte med vennerne)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar