onsdag den 26. maj 2010

Sikke nogle dage

Forresten smagte jeg i fredags, med Maria, sådan nogle "Smoothie"-wannabe's på flaske. Grøn version. Smag: kiwi, lime og æble. Heldigvis gratis. Badr, smagte godt nok dårligt. Eller, man vænnede sig til smagen. Men ... første indtryk: babymos med enormt sur smag XD


Lørdag d. 22/5:
- Mødtes med Anna
- Var på Baresso (surprise!). De havde fået en ekstra etage inde ved Nørreport: nice!
- Rendte vist ellers bare lidt rundt. Ventede på bussen med hende
- Tog videre hjem til min faster H (Helle)
- Vi spiste nougat-hjerter, drak appelsin-juice og fik snakket en ordentlig masse
- Der blev spist thai-mad udefra
- Vi gik en tur hen forbi Zoologisk have (Frederiksberg Have), hvor vi så elefanthuset, men ingen elefanter (de sov)
- Turen tog cirka en time. Tilbage igen fik jeg lidt te, rosiner og nødder, inden jeg smuttede hjem igen

Søndag d. 23/5:
- Kan først huske ting fra om aftenen, så dagen er formentlig bare gået med terping, afslapning og hygge
- Om aftenen gik Melissa og jeg en tur
- Vi tog forbi morfars gravsted
- Bagefter tog vi hjem til moster. Skulle egentlig bare hente en trøje, men blev der i ret lang tid
- Snakkede vildt godt med både Rosamunde og moster (og en smule med Lars)
- Der var karameller, popcorn, saltstænger og lækker chai-vanilje-te!!
- Moster kender en, der måske vil sælge andelslejlighed sindssygt billigt ... så hvis ... hmmm ... måske?

Mandag d. 24/5:
- Mødtes med Louise ved 13tiden
- Købte billetter til Robin Hood i den lokale biograf (yay, kun 5 minutters gåen!)
- Derefter gik vi en tur rundt og "catch'ede up" med hinanden
- Købte en slush ice og deltes om pose m&ms med nødder
- Havde glemt hvor underlig biografen er: en scene, der fylder, gulvet er helt lige (så hvis nogen havde siddet lige foran, ville man ikke have kunnet se noget) og intet sted til at stille drikkevarer - Til deres forsvar sad vi i den lille sal ...
- Filmen var vist ikke den største succes for nogen af os. Jeg syntes vist dog bedre om den end Louise. Den havde sin charme - selvom jeg bedre kunne lide Prins John end Robin Hood xD
- Louise fik sit klassebillede tilbage. Som jeg nu har lånt i cirka et år. Ups
- Melissa og jeg gik en tur om aftenen. Og endte tilfældigvis hos vores far. Hovsa
- Vi havde skrevet sms, som han selvfølgelig ikke havde set. Dobbelt hovsa
- De var trætte. Så film. Bød på cola og melon. Vi sagde jo tak. Snakkede lidt med far, inden vi tog af sted igen

Tirsdag d. 25/5:
- Fulgte søster ud til produktionsskole-intro-dims
- Den ene bus kørte slet ikke. Mens den anden var meget forsinket. Typisk. Kom derfor 15 minutter for sent
- Rundvisningen var gået i gang, så vi måtte bare vente. Heldigvis var en anden også kommet for sent
- Læreren var virkelig sød, og det lød generelt ret lovende. Nu må vi se
- Abena havde forresten aflyst vores aftale samme morgen ... Genki-stuff (så nu er den indtil videre rykket til næste uge i stedet)
- MIN MOBIL VIRKER ORDENTLIGT IGEN (happiness!! Joy!!). I lang tid har den ikke villet sende sms'er, men var åbenbart virkelig på grund af det for gamle sim-kort, for efter at have byttet det ud, virker det endelig ordentligt. Yay
- Forresten sidste frist for valgfag. Sendte dog vistnok ansøgningen ind ... dagen før?
- Var ude på biblioteket med mor og hente intet mindre end 14 bøger (og mangler stadig flere)

Onsdag d. 26/5:
- Var nede i banken med mønterne. Havde for 400 lige ud. Er da meget godt gået, ikke?
- Havde ekstra-/special-timer i sprog, da vores lærer har været ... hmm .. lad os bare sige, hun ikke helt har passet sit job (bl.a. for mange aflyste timer)
- Egentlig skulle vi kun have haft to timer, men læreren havde misforstået, så vi fik tre i stedet
- Nåede at få noget i øjnene mindst tre gange, mens jeg kørte. Doh
- Var kort hjemme, før jeg tog ind til Christianshavn (skrive-cafe)
- Viste sig jeg havde misforstået. Det startede først to timer senere
- Cyklede hjem, pc + mad, tog derover igen
- En redaktør fortalte om forlag
- En nyudgivet fortalte om sin vej til udgivelse
- Jeg fik en vurdering af tre siders manus (skulle egentlig kun have været to, men havde åbenbart sendt tre ved et uheld)
- Hun kunne rigtig godt lide: dialogerne, at jeg ikke brugte for meget "siger", mit sprog generelt ("Ja, du kan jo tydeligvis skrive")
- Til gengæld mente hun, jeg skulle være mere sikker på, hvad der skulle ske i historien. Og at jeg skulle afmystificere den en anelse

Motion brugt på de sidste par dage:
4-6 timers gåen +
4-5 timers cyklen
= 8 til 11 timers "sport" på fem dage x.x Jeg bliver jo helt ... sund ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar