lørdag den 3. april 2010

tra la li tra la lej

Så er der gået endnu, endnu længere siden sidste gang. Wooow, der er sket meget siden sidst. Men kan bare ikke rigtig tage mig sammen til at skrive herinde af en eller anden grund. Det er lidt ligesom med at skrive (fiction) generelt eller skrive opgave. Jeg vil egentlig gerne, men kan bare ikke tage sammen.

Har holdt fødselsdag, været til fødselsdag, mødtes med venner og slappet en masse af. Fået læst og hørt musik og set film og sådan. Uuuuuh, mine gaver skal da lige nævnes:

Fra mor og Melissa:
- Tulipanblomster
- "Bærbar" madras XD
- Sort bh

Fra Melissa:
- Superfantastiskflot ramme (som jeg ikke engang har fået sat noget billede ind i endnu x.x dumme mig!)

Fra Susan:
- 200 kroner

Fra far:
- 500 kroner

Fra faster Anne:
- Strikket trøje/tilbehør-dims

Fra farfar:
- 300 kroner

Fra moster (og company):
- En lilla ring og et par lilla øreringe til
- Fem stk seje T-shirts fra London

Det var nogle virkelig gode gaver, og jeg er vildt glad for dem alle sammen! Jeg har vistnok sørget for at skrive gaverne op efter, hvornår jeg fik dem (uh, uh, kronologisk orden!).

Havde lovet mig selv at skrive, sy og skrive opgave her i ferien. At skrive opgave er udelukket, siden jeg ikke har fået skaffet en tekst, jeg skal bruge til det. Syning har jeg fået gjort en smule af, men er gået lidt i stå, da jeg mangler noegt tråd i den rigtige farve. Hvad skrivningen angår ... er jeg desværre stadig ikke gået igang (igen, igen). Men, men, men! Ferien er ikke slut endnu, og hvem ved, måske jeg føler mig helt vildt sindssygt inspireret i morgen eller overmorgen? (at prøve at være optimistisk).

Der er alt, alt for kort tid til svs. Og endnu kortere tid til Uppcon. *at blive stresset*. Godt nok arbejder jeg bedst under stress, men stadig ... *at beslutte sig for at tage sig sammen. Lige nu! Eller ... lige så snart jeg har gjort det. Og det. Og det*

Gaaaaaah

Hav det godt alle sammen, og god påske!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar