torsdag den 25. marts 2010

Og så er man pludselig 20 år gammel

Er lidt underligt at tænke, jeg ikke længere er 19. Men sådan har jeg det nu altid sådan lige i starten. Har ikke tænkt specielt meget over det med at være teenager de sidste par år, så det går jeg nu ikke højt op i ... selvom man føler sig lidt gammel xD

Selve dagen (i går) skiftede mellem at være skod og dejlig.

Negative ting:
- Lavede oplæg om morgenen
- Følte mig vildt stresset over oplægget
- Kom for sent i skole på grund af oplæg
- Var et nervevrag på grund af oplægget
- Selve oplægget gik virkelig skod det meste af tiden (øh, altså, øhm)
Min konklusion må være at roden til alt ondt: oplæg!!!!

Positive ting:
- Vågnede op til en dejlig seddel fra mor og et bord med flag og lækkert morgenbrød
- Fik to skønne opkald om morgenen ... et fra far og et fra mor
- Der var en masse fra holdet, der ønskede mig tillykke (Lise kom endda over midt i timen, dog lidt diskret, for at kramme mig og sige ordentligt tillykke)
- Havde det skønt efter oplægget var overstået
- Kom hjem fra skole til paparazzi-søster, jordbærkage og gaver
- Gaverne var virkelig skønne!!!
- Vi så New Moon og spiste chips
- Fik lasagne og cola om aftenen
- Sluttede dagen (/natten) af med at se "Løvernes Konge" og "Phantom of the Opera" med Melissa

Foruden de to dejlige opkald om morgenen og alle de søde folk på holdet, der kom over og sagde tillykke, var der jo også alle de skønne sms'er og facebook-beskeder til at gøre ens humør endnu bedre =D Bare for blær(?) skal jeg da lige nævne, hvor mange jeg fik:
- 7 sms'er
- 32(/33) beskeder på min væg på facebook
- 1 privat besked på facebook
- 3 stk. hilsener via mor og søster
- 4 telefonopkald

Ved siden af de to opkald om morgenen ringede min faster jo forresten også, hvilket var virkelig hyggeligt. Og ved 1tiden om natten ringede Jonas, hvilket var temmelig uventet, men dejligt selvfølgelig
Skrev rent faktisk tak til samtlige beskeder, hvilket jeg selv er lidt stolt over XD gjorde det klokken lort i går nat. Kom alligevel i skole klokken 8 i dag. Hvor jeg fik min opgave tilbage, og den var godkendt, yeah! (har været meget nervøs omkring lige dén opgave, siden den var meget svær/underlig)

Der er selvfølgelig også sket en hel masse andet her i den sidste uges tid, men det må jeg fortælle om en anden gang. Nu skal jeg nemlig til at have frokost

Ingen kommentarer:

Send en kommentar