fredag den 19. marts 2010

"Nu har du ikke skrevet i rigtig mange dage"

Efter op til flere opfordringer tager jeg mig nu endelig sammen til at skrive igen. Ja, opfordringerne kommer fra familien. De er simpelthen bare sååååå spændte på, hvad jeg går og foretager mig xD

Jeg vil ikke engang prøve at huske hele vejen tilbage til i fredags. Det går simpelthen over min forstand. Eller ...?

Fredag:
x-factor?

Lørdag:
Annes fødselsdag. Kom for sent. Masser kage. Masser hygge. Masser sang til Aqua. Masser dans til disney. Næsten ingen søvn.

Søndag:
Hjem fra Anne(s lejede beboerhus langt, langt ude på landet).

Mandag:
blev ditched af Lise. Mødtes kort med Sophie.

Tirsdag:
?

Onsdag:
Baresso med Sophie og Anna. Førstnævnte havde fødselsdag, tillykke!!

Torsdag:
Besøgte far. Boller, kage, cola, kinesisk. Snak om x-factor, skole, teater, familie, fødselsdage.

I dag:
- Lægen (henvisning til hudlæge, tjek af tidligere forstuvet fod.)
- Biblioteket (bøger til opgaven, jeg skal aflevere på min fødselsdag. Digte, adr.)
- Paryk (er ganske fin, men frisuren er en smule sjov.)
- Louisefragymnasiet (Rådhuspladsen --> Strøget --> Fisketorvet. Fik derinde nachos og senere chokolademilkshake. Købte stof til Lucy.)
-Lavede invitation til fødselsdag på facebook. (Sendte den dog ikke. Er stadig ikke blevet enig med mig selv om, om jeg har lyst til at holde det eller ej.)

Ved siden af disse ting har der selvfølgelig været alt det sædvanlige. Læsning, skole, tv, syning, snakken og hyggen med mor og søster, morgenmad, frokost, aftensmad, mails, osv.

Hvilket minder mig om, at min faster Helle skrev til mig, hvilket er virkelig hyggeligt. Og at en veninde (Louise fra Jylland) ringede forleden, hvilket også var ekstremt hyggesommeligt.

Mon om det er nok for denne gang?

Tjaeh

Skriver i hvert fald ikke mere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar