torsdag den 11. marts 2010

At sætte sin hukommelse på prøve

Det er over en uge siden, jeg sidst skrev herinde. Ligner ikke mig. Har haft for travlt, tror jeg

Torsdag:
Om natten (23.59 og de næste par timer) så vi jo Alice In Wonderland. Hvilket var meget fint. Den var god nok, og det var en oplevelse. Den var bare ikke fantastisk. Fik også ondt i hovedet af brillerne. Plus at det jo var så sent. Men spændende og anderledes var den helt sikkert.
Så forresten "kendisser" inden vi skulle se den. Især folk fra X-factor. De havde været til galla-premiere. Jeg vil gerne henvise til angeliccupcake(s) blog for billeder derindefra. Vi fik nemlig taget et par stykker både før og efter, som jeg er for doven til selv at kigge igennem og tilføje herinde.
Var hjemme omkring 3. Tog i skole 8.

Fredag:
Her begynder det så at tåge lidt for mig. Kan du måske huske, hvad du lavede for seks dage siden? Hmm.
Nu kan jeg huske det! Jeg var sammen med Sophie! (ja, jeg er begyndt at skrive navne herinde igen. Skriver jo ikke dårligt eller særlig meget om folk. Ingen hemmeligheder, intet ondt. Og ukendte, modbydelige folk har ikke en chance for at vide, hvem jeg refererer til). Det var hyggesommeligt.

Lørdag:
Tværfaglig lørdag. At skulle i skole 13-17 på en lørdag. Damn. Men var nu fint nok. Lidt kedeligt, men snakkede godt med folk. Fandt ud af, at en af tøserne (ikke fra holdet) er mor til to, hvilket hun på ingen måde ligner! Jeg bliver så overrasket nogle gange.

Søndag:
Besøgte far. Susan havde bagt boller og kage og lavet varm kakao. Yay! Søster scorede en hel del karakterpoenge, så nu forventer jeg kææææææææmpe gave af hende xP Vi tog på kinesisk buffet, hvor jeg denne gang "nøjedes" med 2-3 portioner plus is. Far spurgte forresten også efter ønskeliste, hvor jeg igen var lidt lost. Har ellers skrevet en, kinda, men kun på computeren. Må se at give den til mine stakkels familiemedlemmer!
Besøgte Anna om aftenen. Hun holdt Oscar-aften, så vi skulle se prisuddeling. Sophie var der selvfølgelig også. Fik nogle lææææææækre drinks, mums. Spiste muffins og popcorn senere. Da showet rent faktisk startede var jeg helt udkørt. Ved 1-tiden lagde jeg mig over på deres anden sofa. Faldt i søvn to gange (den ene gang ca. 15 min., den anden gang ca. 5 min.). Vi lagde os til at sove lidt over 6.

Mandag:
Selvfølgelig vågnede jeg lidt i 7. Under en times søvn. Typisk mig. Men jeg var frisk dér, så hvorfor ikke? Var i skole lidt i 10. Folk syntes det var lidt sejt, at jeg havde været oppe hele natten. De få, der interesserede sig for det, havde enten optaget showet eller tænkt sig at se genudsendelse. Én droppede skolen for at se optagelsen over en brunch, hvorefter hun besluttede sig for at boycutte det, fordi det ifølge hende havde været elendigt.
Sov kort inden maden, og gik tidligt i seng om aftenen.

Cyklede forresten (cirka) hele 15 + 15 + 60 + 40 + 20 minutter på to dage, hvor vildt er det ikke!?

Tirsdag:
Timer 8-10. Fik en del mere ud af sprog end jeg plejer.
Mødtes med Simone og Miyuki omkring 14. Gik på Baresso, hvor vi blev de næste par timer. Hentede Line(2) nær dennes skole omkring 16-17. Gik rundt yderligere en halv time, før de tog videre.
Stødte ind i Benjamin(fk) lidt over 18. Han havde været sammen med Maria(fk), som dog lige var taget af sted. Snakkede med ham indtil Sabine dukkede op.
Sabine og jeg tog på cafe; hun fik kakao, jeg nachos. Så Valentine's Day kl. 19. Dejlig film! Hun havde lækkert frugt med (blandt andet kokos! - ægte kokos!!). Vi tog af sted straks efter filmen.

Onsdag:
Ikke rigtigt noget ud over det sædvanlige. Fik en sms om, at torsdagstimen var aflyst, hvorfor jeg faktisk lidt har en kort ferie. Skønt

Forresten begyndte jeg undervejs på et Lucy-cosplay (Elfen Lied) til Uppcon. Fortsætter med kjolen, så snart jeg har skrevet færdigt herinde. Hvilket sådan cirka må være ... nu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar