tirsdag den 2. marts 2010

Dage går

Og jeg får stadig ikke gjort de ting, jeg egentlig gerne vil. Jo, altså, nu mødtes jeg med S i mandags og A i går, så på det sociale er tingene begyndt at gå opad igen. Det er så også det eneste.

Ej, helt sandt er det måske alligevel ikke. Fik overført penge til Sverige, der gerne skal være der inden for tre dage. Tarveligt at de tager 60 kroner for sådan en lille overførsel. Dumt, dumt.

Så er det i aften, der er aftenen. Ikke en aften jeg går lige så højt op i som alle andre, men som jeg da stadig ser meget frem til og har høje forventninger til. "Alice in Wonderland" har søster og jeg glædet os til siden dengang vi for cirka 2 år siden tilfældigvis så, at den var undervejs, da vi tjekkede Johnny Depp ud på imbd (international movie database) hjemme hos vores far af ukendt årsag. Forventningerne er fra alle mennesker skyhøje. Bliver spændende at se om den virkelig kan leve op til de forventninger. Bliver svært.

Ting, jeg burde gøre:
- Købe stof (til både nyt og gammelt cosplay-projekt)
- Sy (denne kunne deles op i alt for mange kategorier efterhånden: Kiara, Virid og nu også Lucy. Og Mai forresten)
- Skrive (her vil jeg ikke engang nedfælde alle de kategorier, jeg kunne inddele det i)
- Købe gave til d. 13.
- Købe gave til d. 20.
- Lave ønskeliste
- Begynde på gruppearbejde og opgave (så jeg ikke skal til at stresse over det op til min fødselsdag)

Foruden det er der selvfølgelig alt det andet. Som overvejende at søge arbejde eller lave en amv til amv-konkurrence og lignende "småting". Well. Jeg tager det vel bare en dag af gangen. Før eller siden bliver tingene nok gjort. Dog helst før

Ingen kommentarer:

Send en kommentar