torsdag den 8. april 2010

Kl. 5.39 d. 9/4

Her sidder man så klokken lidt i seks og føler, at man slet ikke har sovet i nat overhovedet. Har sat vækkeuret til at ringe tre gange i tiden 4.32 til 5.15 for at være helt sikker på, at jeg kom op i okay tid. Gik i seng klokken 22.30, men faldt først i søvn langt, langt senere.

Det er bestemt ikke optimalt med søvn, når man lige straks skal til et super-mega-kæmpe-awesome-convention!!!! Gah. Men tjaeh, guess I'll just have to deal with it.

Desuden er der en heeeelt masse ting, jeg burde være i gang med lige nu. I ved, tage tøj på, øve på sketch, den slags .... men tænkte at jeg lige ville nå at skrive herinde først, siden det er "så lang tid siden", plus at jeg vel lige skal nå at nævne das partay inden den går i glemslen - overskygget af Uppcon.

Jeg startede med at tage hjem til min faaar. Der fik jeg to gajolshots og tre flasker vin til til selve festen. Hyggede mig rigtig godt derhjemme Han havde Mette og Verner, Johs og Johanna på besøg, som jeg ikke havde set i laaange, lange tider.
Til selve festen var vi selvfølgelig blandt de første, Sophie og jeg. Var der trods alt allerede klokken ni, woow. Snakkede først kun med hinanden, men efterhånden også mere med andre. Kan huske enormt mange af folks navne i forhold til, hvor dårlig jeg ellers er til den slags (og for fuld jeg nåede at blive).

Drak i løbet af aftenen:
- de to shots
- en halv hvidvinsagtigting + et ekstra glas af samme
- en anden halv hvidvinsagtigting + endnu et ekstra glas af samme
- et styk tequilashot (uden salt)
- lidt vodka og lidt vodka med cola max
Så .... der var rimelig godt gang i den fest. Der var ikke plads til at danse eller noget, så sad først ned hele tiden, indtil nogle fra holdet dukkede op, og jeg pludselig næsten kun befandt mig i gangen. Blev kørt hjem i taxa ved 1.30tiden xD

Det var alt for nu .... for nu har jeg virkelig, virkelig, virkelig travlt (føler jeg). Skal være i lufthavnen om lidt over en time, nemlig, og har stadig ikke gjort mig klar, damn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar