søndag den 21. februar 2010

Jeg er simpelthen så dårlig til at finde på overskrifter

Kan ikke mindes at have lavet noget i torsdags som sådan. Håber ikke jeg offender nogen ved at sige det. Umiddelbart var jeg i hvert fald bare i skole 8-10, efterfulgt af en times læsegruppe.

Fredag skete der til gengæld en hel del. Søsters veninde, E, tog hjem efter sit tre dage lange besøg. Det var tårevædet! - eller, måske ikke. Men var i hvert fald hyggeligt nok at hun var her. Når de to ikke stjal mit værelse.
Mor, søster og jeg tog direkte ind til byen, da hun var taget af sted. Fik købt to par bukser (hvilket er noget af en gevinst - det er jo trods alt mig, vi snakker om). Jeg nåede at få voldsomt mange sms'er i løbet af den shoppingtur.
Tog direkte over til en fest hos D, da de tog hjem (omkring kl. 19). Stødte der ind i L3 og R (gosh, mon jeg efterhånden kan finde rundt i alle de bogstaver? - bliver noget af en gætteleg i længden. Og hvis jeg en dag rent faktisk genlæser tingene!). Ganske heldigt at de var der, siden jeg ikke kendte vejen fra stationen til lejligheden.
Til festen startede vi ud med at være fem stykker: os tre tøser, D samt en fyr jeg ikke rigtig kender. Var hyggeligt nok. Blev kun bedre da D fandt chokolade og alkohol frem. Og da flere begyndte at dukke op selvfølgelig.
Orker ikke flere detaljer. Undskyld. Ved det ellers er det mest spændendendeste af det hele. Der var masser dejlige mennesker, andre mindre dejlige mennesker, der blev drukket en masse (også af eget medbragte, ikke kun andres!), blev sunget og "danset" (heldigvis ikke danseguls-dans), læbestiftkys, billeder, gåtur og alt muligt andet.
Kunne godt have blevet der endnu længere, men endte med at tage af sted omkring 4. Var i seng 4.30. Stod op 8.30.

Lørdag fik jeg syet en smule, skrevet med folk ... deriblandt forresten (åååh, nej, hvad skal jeg nu kalde hende? MA? Ja, tror jeg, jeg gør) MA, som jeg er begyndt at være ret gode venner med, hvilket er dejligt ... , men dagens højdepunkt var festen.
Ja, jeg var til fest igen den dag. Denne gang hos en fra universitetet, der holdt fødelsdagsfastelavnfest. Klædte mig ud som en dæmon (de fleste gættede dog på at jeg enten var goth eller vampyr). Havde helt sort tøj på, sort paryk, rød kontaktlinse og farvet et ar hen over mit ene øje. Folk var meget fascinerede af den røde linse, og nævnte også igen og igen at jeg burde blive permanent sorthåret.
Forresten var jeg ikke den eneste udklædte. Langt fra. Hvilket var lidt sejt ... at folk havde gjort så meget ud af det.
Desværre blev der ikke taget billeder den aften. Hvor typisk er det lige? Til alle andre fester er der tusindvis af billeder bagefter, men den jeg deltager i, og rent faktisk bliver helt til slut ved, tages der selvfølgelig ikke nogen. Nåeh, pyt.
Drak kun vodka og juice den aften. Spiste fødselsdagsboller, en smule chips/popcorn og rosiner. Snakkede virkelig meget med fyrene fra holdet (altså, sådan nogle virkelig lange, gode samtaler), og da også en del med tøserne (kortere samtaler).
At de åbnede dansegulv virkede ikke så godt for mig. For det første blev der mindre plads til os, der ikke dansede. For det andet kunne jeg ikke høre ordentligt, hvad folk sagde. Men sådan er det altid. Fik da også danset lidt. Og sunget.
Fulgte en af tøserne (S2) til toget, da hun var temmelig fuld, og jeg havde brug for frisk luft. Da jeg kom tilbage var rigtig mange gået. Øv. De fleste gik omkring halv fire. Jeg gik på samme tid med de to sidste fra holdet, hvilket vil sige cirka 4.30. Oplevede ikke særlig meget sådan sladder-spændende halløj, men er glad for jeg var med. Synes virkelig det var en god fest.
Var i seng 5.00. Stod op 10.30.

I dag er der så ikke skete det store. Hjalp mor med vasketøjet. Foruden den dumme lille ting, der enten kan skyldes uheld, klodsethed eller fraværenhed (er det et ord? x.x). Jeg faldt ved det nederste trin. Forskrækkelsen var det værste, men gjorde også temmelig ondt i den ene fod. Så gik op og tog koldt på den. Der skete ikke noget slemt, men det kan stadig gøre lidt ondt, når jeg går forkert på den. Dumt.
Vi så Hannah Montana om eftermiddagen, hvilket jeg sikkert ville have skrevet en helt masse om, hvis ikke det var fordi, indlægget allerede er så langt.
Fik læst Brudstykker Af En Landsbydegns Dagbog her til aften. Endelig.

Forresten går jeg op og ned af mindst 232 trapper hver eneste hverdag. Underligt at tænke på, ikke? Synes jeg i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar