onsdag den 17. februar 2010

Jeg burde egentlig ...

... læse "Brudstykker af en Landsbydegns Dagbog". Orker bare ikke. Ligesom jeg ikke har orket det de sidste mange, mange dage. I stedet kommer jeg til at læse True Blood 7, at skrive med S, J og SL. Ååååh, og så har jeg forresten været i biografen freaking tre gange på under en uge!!

Ja, du læste rigtigt. Tre gange. Jeg forbavser mig selv. Men til mit forsvar var alle filmene helt sikkert pengene værd.

Den jeg så i går var New Moon, for tredje gang. Søster og jeg har i lang tid gerne villet se den sammen igen. Den ene af gangene viste der sig bare ikke at være flere telia-tirsdag-billetter, så der droppede vi det helt. Anden gang var der ikke flere pladser til at se filmen, så der så vi sherlock Holmes i stedet (hvilket jeg på ingen måde fortryder!).

Forresten vil jeg lige sige til mit forsvar, at anden gang jeg så New Moon, havde min veninde gratis billetter. Denne gang kom vi to ind for én billets pris. Frøen og Prinssen gav mor jo også (hvilket jeg er virkelig glad for, tuuuuuuusind tak!!!). Så det er ikke som om jeg smider penge omkring mig. I det mindste ikke heeelt.

Og nu vi snakker biografen. Gæt hvem der skal ind at se Alice In Wonderland til forpremiere i 3D!?!?!?!

Hvis du gættede "Michelle og hendes søster" har du fuldstændig ret. Så mailen her til eftermiddag. Skyndte mig at bestille billetter. Omkring 2 tredjedele var allerede bestilt. Det er helt vildt. Glæder mig såååååå meget!!!

Anyways. Mellie har veninde på besøg (lad os kalde ende E, eller EG, eller kageelskeren, eller majshaderen, eller 5, eller D. Hmmm. Kært barn har mange navne? XD). Var med ovre at hente hende ved metroen. Fordi søster og jeg var alt for tidligt på den, løb jeg op og ned ad trapperne - du ved, for at holde varmen. Der var 35 trapper, og dem går jeg op og ned af hver evig eneste dag!!! xD Mens der op til vores lejlighed er 40 trapper. Hvis jeg finder ud af, hvor mange trapper der er ved islands Brygges metro, kan jeg regne mig til, hvor mange trapper jeg går op og ned af hver eneste dag.

Undskyld, jeg ved ikke hvad der går af mig. Randomness. Sløvhed. Både S og J venter ellers spændte på, at jeg svarer dem. De lyser orange. Jeg må hellere sende indlægget inden jeg får flere underlige indfald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar