tirsdag den 23. februar 2010

Det er deprimerende alt sammen

Siden i søndags er det bare gået ned ad bakke. Min fod viste sig at være forstuvet. Jeg ved ikke om det er psykisk eller fordi smerterne er forsinkede (ligesom hævelsen), men det er begyndt at gøre ret ondt at gå rundt på den. Oven i det er jeg blevet syg - altså, virkelig syg - hvilket jeg ellers ikke har været i lange tider. Førhen var jeg jo syg hele tiden, så jeg hader det, afskyer det. Oven i det hele bliver jeg konstant skuffet. Hvorfor kan jeg ikke rigtig skrive herinde.

Der har da også været et par gode ting. Jeg mødte tidligt i mandags, hvor en anden også var kommet før tiden, så vi snakkede ret godt sammen. Andre kom og joinede os efterhånden. Virkelig hyggeligt. Mor tog hele vejen ind i byen for at hente billetterne til "Alice in Wonderland", da de senest skulle hentes i går. Er virkelig glad for at hun gad at gøre det!!<3>

Som altid er min appetit ikke forsvundet, selvom jeg er syg. Så her sidder jeg og spiser havregryn med corn flakes, mens jeg overvejer, om jeg orker at tage ud og lave noget te.

P.s
Der står et underligt, underligt klokkeslæt på indlægget. Jeg skrev det altså ikke ved 23tiden i aftes. Der var jeg for længst gået i seng. Klokken er lidt i 8. Jeg burde virkelig finde ud af at rette på den tid!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar