mandag den 17. maj 2010

NO MORE STRESS (fortsat)

HVAD DER SKETE I SISDTE AFSNIT AF MICHELLES BLOG: ej, hvis I gerne vil høre om det, må I jo bare scrolle ned og læse det XD

Torsdag d. 13/5:
- Stod op ved 8tiden: meget få timers søvn (mor stod rent faktisk op senere end mig! - hun havde så også været oppe til klokken 3, men stadig ...)
- Arbejdede videre med teatersangskjuler og redigerede lidt på billedindsætningen ved sangene
- Mad, bad, køb af rose, tøjskift og al det der hurlumhej
- Tog af sted før mor og søster for at reservere pladser
- Kun moster (og kusinen/Mathilde/konfirmanden selvfølgelig) var der allerede. Fik snakket lidt med hende og lovede at optage ting i kirken for dem
- Gudstjenesten føltes fantastisk lang, selvom den kun varede lidt over en time (kun konfirmanderne fik nadver, da der var cirka 14 af dem, plus 2 af disse skulle døbes)
- Tog hjem for at hente teatersangskjuler og gave, hvorefter vi tog taxa til festen
- Sad ved teenage/børnebordet (var den eneste med vinglas) XD
- Tunmousse til forret, oksesteg til hovedret og kage med is til dessert
- Melissa og jeg spiste hverken tunmousse eller oksesteg. Fordi søster nævnte, at hun var vegetar, kom de pludselig ind med vegetarmad til os begge. Forvirring. Havde allerede spist mig overmæt ... typisk
- Sange og taler var virkelig, virkelig gode. Folk kunne også godt lide vores (men især sangskjuleren; får en til at føle, at det var alt besværet og tiden værd)
- Drak alt, alt for meget sodavand og spiste for meget slik og chips
- Dansede rigtig meget. I starten kiggede folk sådan lidt underligt på Mellie og mig (siden vi vist var de eneste?), men senere joinede de os. Kæmpe forskel på hvornår unge og ældre dansede (fx ældre: Thomas Helmig/yngre: Medina)
- En af min mosters veninder blev ved med at sige, hvor søde Melissa og jeg er. Yir! Vi er ikke sådan nogle snobbede tøser, men virkelig søde og vil gerne lege med hendes børn og, og, og, øhm ... alt muligt andet (og så kan hun rigtig godt lide mit hår =D)
- Fik de to Laura'er til at danse "rigtigt" med os (var lidt af en udfordring xD). Åh, og kusinerne, forresten. Og også lidt med fætter Hubert
- Tog taxaen hjem ved 00-01-tiden

Antal sange til festen: 3
Antal taler til festen: 4 (inklusive takketale)
Gave fra os: 1000 kroner

Fredag d. 14/4:

- Stod som altid alt, alt for tidligt op. Måske endda endnu tidligere? (dette på grund af nerverne: var bare nødt til at gøre mig klar til normprøven. Hvilken jeg selvfølgelig ikke på noget tidspunkt havde fået læst op til tidligere ...)
- Fandt ud af, at man godt måtte have retskrivningsordbogen med - hvilket min lærer tidligere havde nævnt, man ikke måtte - hvorfor jeg selvfølgelig ikke havde en ved hånden. Så søgte biblioteker ud i en uendelighed. Endte med at beslutte mig for at købe en (ja, ja, det blev kun 170 kroner. Men det ER stadig kun en dum bog, der kommer til at stå og fylde med alle de andre)
- Endnu senere viste det sig, at man faktisk måtte have alle slags notater og bøger med (hvilket der havde stået i studieordningen, man ikke måtte. Ligesom der derinde stod, at prøven kun tog 1½ time, hvilket i virkeligheden er 4 timer. De er ikke heeeelt gode til det der med informationer, huh?)
- Var inde at købe bogen. Tog direkte over til uni bagefter. Var der derfor 40 minutter før tiden. Viste sig at man skulle være der en halv time tidligere, så var meget godt (endnu engang; dårlig information!!!)
- Prøven var langt lettere end forventet. Piece of cake. De fleste har senere brokket sig over, hvor svær den er, men forstår dem ikke. Den var næsten lettere end den første normprøve!
- Tog hjem efter 2½ time; følte at jeg havde gjort alt, jeg kunne
- Mellie havde fået veninde på besøg. Sød pige, meget hyggelig at snakke med. Mor var ude at handle
- Tog til fest hos en fra holdet. Kom selvfølgelig til at køre et stop for langt med bussen. Fandt dog derhen alligevel. Hvor jeg så havde glemt adressen. Et par opkald og et tilfældigt støden ind i Ida senere var jeg der og klar til at partye
- Havde købt et par Sommersbys og Breezers på vejen (til en 20er stykket). Fik at vide at det var overpris, hvilket det viste sig ikke at være (købte dem trods alt i en kiosk)
Wooooow, mand, den fest var virkelig, virkelig god! Masser snakken med folk, dansen, sladren og forfra igen. Ville kunne skrive om den i timevis, men orker sådan set ikke xD kan lige nævne at jeg ikke blev fuld overhovedet, mens et flertal af de andre åbenbart blev så meget, at de dårligt kan huske aftenen - så fulde følte jeg ellers ikke de var?!).
- Festen sluttede "allerede" ved 4tiden, da værtinden fik det skidt ...
- Vi var nogle stykker, der fulgtes hen til Dybbølsbro station
- To af os tog det samme tog og senere samme metro til Christianshavn, hvor hun stod af (skulle mod Vestamager)
- I løbet af denne lille tur fik jeg lots and lots of lækkert sladder at vide. Mand, hvor har jeg været uvidende xD Ham der har været sammen med hende der, de to har haft noget kørende og hende der har været sammen med en eller anden, som de ikke ville nævne (ikke engang i deres temmelig fulde tilstand). Og hende der var vistnok forresten forelsket i ham der ...
- Var først hjemme cirka 5.30, da transporten var meget dum og sådan. Faldt hurtigt i søvn

Drikkevarer, jeg indtog:
- 2 Sommersby (flasker)
- 2 Breezers
- En del glas hvid- og rødvin
- Et shot bøffeldims
- Noget ciderdims (to forskellige slags)
- En tår øl (var dog ikke fuld nok til at tage mere end det af stadset. Adr)
- INGEN VODKA x.x

Lørdag d. 15/5:
- Vågnede ved 8-9 stykker, stod dog vist først op omkring 10-11-tiden
- Vi spiste alle en slags brunch
- Tøserne tog på museer. Tog selv ind og mødtes med Anna og Sophie (tog metroen *skammer mig frygteligt* xD)
- Smagte en ny ice blend, der var vildt nice!!!!
- Var i Game Stop og Fona
- Tog bussen til Christiasnhavn, hvorfra jeg tog metroen resten af vejen
- Resten af dagen skete der vist ikke det store? Gik i seng omkring ... 23-24?

Søndag d. 16/5:
- Melissas veninde (der forresten hedder Camilla) skulle hjem. Fulgte tøserne til metroen. På vejen hjem snakkede Mellie og jeg London-tur og andet sejt gøgl
- Opdaterede blog XD
- Så genudsendelse af Vampire Diaries, fra da vi var til konfirmation (vildt spændende episode!! Me wants more!)
- Ringede til Abena for at sige tillykke med fødselsdagen
- Gik i bad
- Okay ... jeg er løbet tør for ting, jeg lavede i går. Hmmm. Gik i seng omkring midnat

Mandag d. 17/5 (endelig nåede jeg frem til "i dag"!!!!):
- Var i skole 10-12. Der blev snakket en del om festen før, efter og i frikvarterene. Alle var vist enige om, at den var rigtig god!!
- Tog til hudlægen for at blive tjekket for, hvad jeg ikke kan tåle (to store plastre på ryggen, der ikke må blive våde de næste tre dage, og hvorfor jeg ikke må dyrke motion. Øv)
- Spiste stor frokost efterfulgt af kage. Så Den Magiske Legetøjsbutik (tror jeg den hedder?).
- Har aftalt at mødes med Abena i morgen, Maria i weekenden og Louise på mandag. Dejligt
- Fik "mulige" datoer for eksaminer. Gah. Igen; dumme universitet. Nåh, men, "mulige" datoer er vel bedre end ingenting

Jeg vil prøve at nyde min fritid, mens jeg nu har den. Lige om hjørnet kan jeg se eksamensræset; for både Melissa og mig. Så bare lidt endnu vil jeg prøve at slappe af ...
Foruden det skal jeg måske meget snart ud at rejse. Glæder mig ved tanken. Men nu må vi se, om det bliver til noget.

UNDSKYLD DET MEGET (PSYKO)LANGE BLOG-INDLÆG. SKAL NOK PRØVE AT SKRIVE DEM KORTERE I FREMTIDEN

Og så kan jeg (endelig) sige: farvel for nu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar